« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności Rady w okresie między sesjami

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.

6. Analiza oświadczeń majątkowych.

7. Uchwała XLIV/387/2022 w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVI/269/2010 Rady Gminy Walim z dnia 29 marca 2010 roku w sprawie ustalenia stawek procentowych opłat adiacenckich.

8. Uchwała XLIV/388/2022 w sprawie wyrażenia zgody na przekazanie na rzecz Samorządowej Instytucji Kultury pn. Gminna Biblioteka Publiczna w Walimiu samodzielnego lokalu niemieszkalnego nr 3 położonego przy ulicy Długiej nr 8 w Walimiu, w ramach wyposażenia gminnej jednostki posiadającej osobowość prawną w nieruchomość.

12. Uchwała XLIV/392/2022 w sprawie zmiany Uchwały Nr IX/78/2019 Rady Gminy Walim z dnia 24 września 2019 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu wynagradzania nauczycieli szkół, dla których Gmina Walim jest organem prowadzącym.

13. Uchwała XLIV/393/2022 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie Podlesia, obr. wsi Olszyniec, gm. Walim.

14. Uchwała XLIV/394/2022 w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w rejonie ul. Sienkiewicza w obrębie wsi Dziećmorowice 2, gm. Walim.

15. Uchwała XLIV/395/2022 w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany w części tekstowej miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Dziećmorowice, gm. Walim. cz. I A i B, zatwierdzonego uchwałą Nr X/52/2011 Rady Gminy Walim z dnia 28 września 2011 r.

16. Uchwała XLIV/396/2022 zmieniająca uchwałę nr VI/48//2019 Rady Gminy Walim z dnia 28 maja 2019 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z usługami opiekuńczymi.

17. Uchwała XLIV397/2022 w sprawie zmiany uchwały nr XXV/150/2017 Rady Gminy Walim z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z odpłatności oraz trybu ich pobierania.

19. Interpelacje i zapytania Radnych.

20. Wolne wnioski i zapytania Radnych, zaproszonych gości, organu wykonawczego i jego przedstawicieli oraz przedstawicieli jednostek pomocniczych.

21. Zakończenie sesji.

« Powrót do strony głównej