« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie Sesji.

3. Przyjęcie wniosków do porządku obrad.

4. Informacja Przewodniczącego Rady z działalności Rady w okresie między sesjami.

5. Sprawozdanie z działalności Wójta w okresie między sesjami.

6. Analiza oświadczeń majątkowych.

12. Podjęcie uchwały LVII/495/2023 w sprawie planu zagospodarowania przestrzennego dla obszaru położonego w rejonie ul. Królowej Jadwigi obręb wsi Walim, gm. Walim

13. Podjęcie uchwały LVII/496/2023 w sprawie zobowiązania Wójta Gminy Walim do indywidualnego określania warunków sprzedaży nieruchomości gruntowych na rzecz ich użytkowników wieczystych

14. Podjęcie uchwały LVII/497/2023 w sprawie zmiany uchwały nr VI/48//2019 Rady Gminy Walim z dnia 28 maja 2019 roku w sprawie ustalenia szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych oraz schronisku z usługami opiekuńczymi

15. Podjęcie uchwały LVII/498/2023 w sprawie ustanowienia programu osłonowego do wieloletniego programu rządowego „Posiłek w szkole i w domu” na lata 2024-2028

16. Podjęcie uchwały LVII/499/2023 w sprawie zmiany uchwały nr XXV/150/2017 Rady Gminy Walim z dnia 31 stycznia 2017 r. w sprawie szczegółowych warunków przyznawania i odpłatności za usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze, z wyłączeniem specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi, szczegółowych warunków częściowego lub całkowitego zwolnienia z odpłatności oraz trybu ich pobierania

19. Podjęcie uchwały LVII/502/2023 w sprawie ustalenia cen za usługi przewozowe w publicznym transporcie zbiorowym w zakresie zadania o charakterze użyteczności publicznej w gminnych przewozach pasażerskich na terenie gminy Walim

20. Podjęcie uchwały LVII/503/2023 w sprawie zmiany Uchwały Nr XXX/281/2021 Rady Gminy Walim z dnia 28 września 2021 roku w sprawie zasad gospodarowania nieruchomościami stanowiącymi własność Gminy Walim i nabywania nieruchomości do gminnego zasobu

21. Interpelacje i zapytania Radnych.

22. Wolne wnioski i zapytania Radnych, zaproszonych gości, organu wykonawczego i jego przedstawicieli oraz przedstawicieli jednostek pomocniczych.

23. Zakończenie Sesji.

« Powrót do strony głównej